Audi R8 4.2 FSI Chiptuning

Audi R8 Chiptuning
Audi R8 Chiptuning

Egy Audi R8 látogatott el hozzánk 4.2 FSI motorral. A gyári teljesítmény adatoktól elég nagy eltérést hozott a teljesítménymérés során, de ezeknél az FSI benzines motoroknál ez nem meglepő, attól függetlenül, hogy ebben az esetben a motor átesett egy szívósor takarításon is. Normál esetben egy ekkora szívómotornál, még a nagy köbcenti ellenére is általában +10-15Le növekedéssel lehet csak számolni, a most kapott eredmény jóval felülmúlta a várakozásokat.

Audi R8 Teljesítménymérés
Audi R8 Motortér
Audi R8 Motortér

A motorvezérlő ebben az esetben is a motortérben kapott helyet, ráadásul V motor révén 2db van belőle. Így a munka is dupla annyi időt vett igénybe.

Audi R8 Motorvezérlő ECU
Audi R8 Motorvezérlő ECU kiszerelése

Bár a gyári lóerő teljesítményt még így sem érte el, a végeredmény meglepően jó adatokat hozott +32Le és +30Nm kíséretében és az elejéből a 2000 Rpm fordulat körüli bizonytalanság is eltűnt.

Teljesítmény adatok

Gyári adat: 430LE
DYNO mért adatok: 384LE
AET CHIP : 410LE

Nyomaték adatok

Gyári adat: 430NM
DYNO mért adatok: 416NM
AET CHIP : 446NM
Audi R8 DYNO Teljesítménymérési lap
Audi R8 DYNO Teljesítménymérési lap
  • Gyors, pontos, profi, segítőkész! Csak ajánlani tudom!

    CsaBa Horváth Avatar
    CsaBa Horváth

    Minden a megbeszéltek szerint történt, segítőkész volt, és minden kérdésemre korrekt választ adott. S6 tuningom nagyon jól sikerült, bízom benne... Tovább

    Pitters Richi Avatar
    Pitters Richi

    Tökéletesen elégedett vagyok. Korrekt körülmények, precíz munka, csak ajánlani tudom!!

    József Mezőfi Avatar
    József Mezőfi
  • Nagyon profi a hozaallas es az elvegzet munka. Nagyabol 10.000 km utan is ugyan az az alaspontom mint az elso... Tovább

    Drazen Kovalcik Avatar
    Drazen Kovalcik

    Nagyon profi!!!!!
    Kedves fogadtatás!
    Barátságos környezet vártam,ameddig el nem készült az autóm.
    Észre sem vettem,hogy milyen gyorsan elrepült az a 2,5 óra.
    Első mérés...
    Tovább

    Kovács István Avatar
    Kovács István

    Üdvözlök mindenkit!
    Szó szerint elégedett vagyok és csak ajánlani tudom mindenkinek.
    E 220cdi 2008. Gyári értéket hozta az autó, és az...
    Tovább

    László Bilkei Avatar
    László Bilkei
  • korrekt vegeredmeny, minden a megbeszeltek szerint, batran ajanlom, jo dontes ide autot hozni!

    András Tomasics Avatar
    András Tomasics

    Ajánlom, az autót mintha kicserélték volna. Olyan lett, amit vártam, nyomatékos.
    Korrekt munka, jó áron.

    Kiss Gergő Avatar
    Kiss Gergő

    Egy kalap 💩💩💩💩 leírtam normálisan mit szeretném mire közölték szívo motorokkal nem fogalkoznak akkor , kéne írni egy listát ,... Tovább

    Tibike Orosz Avatar
    Tibike Orosz
  • Kötelezővé tenném minden Ford Ranger tulajnak. Az autó sokkal jobb lett. A gyári adatok szerinti 200 lóerőből csak 178 volt... Tovább

    Szűcs-Trömbőczki László Avatar
    Szűcs-Trömbőczki László

    Közel 200km-ert utaztam de nem bántam meg.Nagyon nyomatékos lett az autó.Meg vagyok elègedve.Nem gondoltam hogy ennyire jó lesz.Ja ès nagyon... Tovább

    Konkoly Péter Avatar
    Konkoly Péter

Ha szeretnél Te is egy optimalizált, nem széthajtós beállítást az autódra, vagy lemérni a teljesítményét, akkor vedd fel a kapcsolatot velünk. Nincsenek sablon programok! Minden beállítást az adott autó állapotához igazítunk fékpadon, a kérésednek illetve a lehetőségeknek megfelelően, folyamatos műszeres kontroll mérésekkel!