Audi R8 4.2 FSI Chiptuning

Audi R8 Chiptuning
Audi R8 Chiptuning

Egy Audi R8 látogatott el hozzánk 4.2 FSI motorral. A gyári teljesítmény adatoktól elég nagy eltérést hozott a teljesítménymérés során, de ezeknél az FSI benzines motoroknál ez nem meglepő, attól függetlenül, hogy ebben az esetben a motor átesett egy szívósor takarításon is. Normál esetben egy ekkora szívómotornál, még a nagy köbcenti ellenére is általában +10-15Le növekedéssel lehet csak számolni, a most kapott eredmény jóval felülmúlta a várakozásokat.

Audi R8 Teljesítménymérés
Audi R8 Motortér
Audi R8 Motortér

A motorvezérlő ebben az esetben is a motortérben kapott helyet, ráadásul V motor révén 2db van belőle. Így a munka is dupla annyi időt vett igénybe.

Audi R8 Motorvezérlő ECU
Audi R8 Motorvezérlő ECU kiszerelése

Bár a gyári lóerő teljesítményt még így sem érte el, a végeredmény meglepően jó adatokat hozott +32Le és +30Nm kíséretében és az elejéből a 2000 Rpm fordulat körüli bizonytalanság is eltűnt.

Teljesítmény adatok

Gyári adat: 430LE
DYNO mért adatok: 384LE
AET CHIP : 410LE

Nyomaték adatok

Gyári adat: 430NM
DYNO mért adatok: 416NM
AET CHIP : 446NM
Audi R8 DYNO Teljesítménymérési lap
Audi R8 DYNO Teljesítménymérési lap

Ha szeretnél Te is egy optimalizált, nem széthajtós beállítást az autódra, vagy lemérni a teljesítményét, akkor vedd fel a kapcsolatot velünk. Nincsenek sablon programok! Minden beállítást az adott autó állapotához igazítunk fékpadon, a kérésednek illetve a lehetőségeknek megfelelően, folyamatos műszeres kontroll mérésekkel!