[nimbus_widget_button text=”Milyen beállítást kap az autód, ha eljössz hozzánk?” ie=”blue” font_color=”fff” top=”0076fb” bottom=”09396f” text_shadow=”022852″ url=”#” border=”022852″ size=”18px” weight=”normal”]

Profi chiptuning referencia teljesítménymérés 4x4 dyno Dynoproject fékpad optimalizálás tuning fogyasztás csökkentés
4×4 DYNO a legtökéletesebb beállításokhoz.
OPTimális teljesítmény
OPTimális Chiptuning teljesítmény beállítása fékpadon

Alap esetben egy úgynevezett Optimális beállítást kap az autó, ami azt jelenti, hogy a motor teljes hasznos üzemi tartományában, arányosan emeljük a nyomatékot és a lóerőt. Az optimális beállításnál, a megnövekedett nyomatéknak köszönhetően a teljesítmény nő, jelentősen javítva az autó menettulajdonságát, vezethetőségét és a gázpedál reakciót, az üzemanyag fogyasztása pedig kevesebb lesz. Az Optimális beállítás az Eco és a Max beállítások között van, azaz nincs a végletekig kihasználva a maximális teljesítmény, biztonságosan a gyári tűréshatárokon belül maradunk, megőrizve ezzel az autó élettartamát. Nevezhetjük ezt a klasszikus Chiptuning néven, de az Optimális és a Chiptuning beállítás, a teljesítménymérő fékpadon válik ketté. Fékpad nélkül egy mérés nélküli  chiptuningot kapsz, míg egy fékpadon Optimalizálni lehet a Chiptuning beállítást, a lehető legoptimálisabb beállítás végett, ami az adott autóhoz van igazítva.

[nimbus_widget_button text=”Kinek ajánljuk ezt a fajta beállítást?” ie=”blue” font_color=”fff” top=”0076fb” bottom=”09396f” text_shadow=”022852″ url=”#” border=”022852″ size=”18px” weight=”normal”]

Alapból mindenkinek ezt ajánljuk, hétköznapi használatra ez a legkedveltebb beállítás. Kapsz egy erősebb autót, ami kevesebbet fogyaszt. Kell ennél több?

[nimbus_widget_button ie=”red” text=”Ha igen, akkor ajánljuk a MAX power beállítást.” font_color=”fff” top=”ff1a00″ bottom=”600909″ text_shadow=”460000″ url=”#” border=”460000″ size=”18px” weight=”normal”]

MAXimum teljesítmény
MAXimum teljesítmény

Ezt a beállítást akkor használjuk, ha valaki kifejezetten kéri az autója maximális teljesítményének a kiaknázását. Ebben az esetben is lehet némi fogyasztás csökkenéssel kalkulálni, bár ez inkább a vezetési stílustól függ, de ezekben az esetekben ez igazából nem szokott szempont lenni. Ha nincs folyamatosan leforgatva a motor a fordulatszám végéig, akkor itt is jelentkezhet üzemanyag megtakarítás.

[nimbus_widget_button ie=”green” text=”Milyen az ECO beállítás és kinek ajánljuk?” font_color=”fff” top=”578f29″ bottom=”1a3404″ text_shadow=”0f2100″ url=”#” border=”0f2100″ size=”18px” weight=”normal”]

ECO optimalizált teljesítmény
ECO fogyasztás optimalizálás

Ezt a fajta beállítást csak nagyon ritkán alkalmazzuk, helyette mindig az Optimális verziót javasoljuk. Ebben az esetben lehetséges némi nyomatékot emelni alacsonyabb fordulaton, de nagyobb teljesítmény növekedés nem várható.

[nimbus_info_box font_color=”ffffff” top_color=”009DFF” bottom_color=”022852″ mid_color=”005ABF” border_color=”022852″]Turbós autóknál minden esetben az Optimális beállítást javasoljuk, ami ötvözi a teljes fordulatszámon, arányosan történő optimalizált teljesítmény növelést és a fogyasztás csökkenését is.[/nimbus_info_box]

VW Tiguan 2.CR TDI 140LE Teljesítménymérési lap
VW Tiguan 2.CR TDI 140LE Teljesítménymérési lap

[intense_recent_posts template=”left” categories=”chiptuning_teljesitmenymeres_nelkul, chiptuning-teljesitmenymeressel, chiptuning-teljesitmenymeres, chiptuning-tesztek, tuningbox_teszt” show_read_more=”1″ read_more_text=”Bővebben” meta_show_comments=”0″ image_size=”nimbus-post-full” meta_show_date=”0″ no_post_message=”Oops…nincs ilyen bejegyzés”]