Teljesítmény mérés nélküli chiptuning esetek

[metaslider id=3863]

Ezen az oldalon gyűjtjük azokat az eseteket, ahol a csiptuning teljesítménymérés nélkül történt és a tulajdonos boldogan száguldott el az “erősebb” verdával.

Teljesítmény mérés és anélkül végzett módosítás a következő elemekből áll:

[nimbus_widget_button ie=”red” text=”1.  Gyár által megadott teljesítmény adatok papíron.” font_color=”fff” top=”ff1a00″ bottom=”600909″ text_shadow=”460000″ border=”000000″ size=”20px” weight=”normal”]

Ezek az adatok csak nagyon ritkán tükrözik a valóságot. Típustól és állapottól is függően nagyon nagy eltérések lehetnek, akár még ugyanazon évjárat és típuson belül is. A tapasztalat az, hogy léteznek olyan gyártmányok és típusok, melyek általában a gyári értékek felett vannak és vannak olyanok is, amelyek alatta, vagy csak megközelítik az elvárt eredményt.

[nimbus_widget_button ie=”red” text=”2.  Mérés nélkül kapott adatok, bemondás alapján.” font_color=”fff” top=”ff1a00″ bottom=”600909″ text_shadow=”460000″ border=”000000″ size=”20px” weight=”normal”]

Itt az egyik probléma az, hogy még ugyanazon típusnál is nagy eltérések lehetnek autó és autó között. A másik, hogy az elméletben elvégzett számítások a valóságban nem mindig a várt eredményt hozzák, az adott autó állapotától függően. A harmadik, ahogy már előbb említettem az alap adatok is eltérnek a gyár által ígérttől, így mérés nélkül megmondani, hogy az az adott autó ennyi lóerő, hát…

[nimbus_widget_button ie=”red” text=”3.  Valós adatok” font_color=”fff” top=”ff1a00″ bottom=”600909″ text_shadow=”460000″ border=”000000″ size=”20px” weight=”normal”]

Ez lenne az adat, amit az autó valóban tud produkálni, ha le van mérve a valódi teljesítménye a módosítás előtt és után. Így lenne látható az autó mostani, valós állapota, teljesítmény oldalról és az egyes beállítások után is nyomon követhető a teljesítmény változása a legoptimálisabb beállításhoz.

[nimbus_widget_button text=”Teljesítmény mérés nélküli lóerő és nyomaték adatok a következő elemekből állnak: 1.+2.” ie=”blue” font_color=”fff” top=”0076fb” bottom=”09396f” text_shadow=”022852″ border=”022852″ size=”20px” weight=”normal”]Ez a könnyebb választás. Állítunk valamit az autón, tippelünk egy teljesítményt, érzed is, hogy erősebb lett, mindenki boldog és végeztünk is. Időigény max.1-2 óra. Itt a 3. egyik legfontosabb adat kimarad: a valódi teljesítmény és az, amit szerettél volna kapni. Mivel nincs tapasztalatod, nem fogod érezni, hogy valóban megkaptad-e  remélt teljesítményt, vagy csak annak a felét kaptad (jobb esetben). Túl vagyunk már több száz autó és több ezer mérésen, de még így sem tudnám megmondani mérés nélkül, csak próbaúttal, hogy mekkora teljesítmény növekedés lett a beállítás után. Ha mégis létezik ilyen fenomén, akkor szívesen alkalmaznánk 🙂

[nimbus_widget_button text=”Teljesítmény mérés esetén : 1.+3.” ie=”blue” font_color=”fff” top=”0076fb” bottom=”09396f” text_shadow=”022852″ border=”022852″ size=”20px” weight=”normal”]Ebben az esetben nem kell tippelgetni. A műszerek szolgáltatják az eredményeket. Itt lehetőség van az optimális beállításra, minden állítás után következik egy kontroll mérés, a tökéletes munka elvégzése érdekében, akár több beállítás is szükséges. Ezt csak teljesítményméréssel lehet megoldani! Időigényesebb megoldás, de a beállítás precízebb. Időigény min.2-4 óra.

Lásuk a Cikekket:

Az Oldal sütiket használ!

Ahhoz, hogy a weboldalon minden tartalom megtekinthető legyen, és a weboldal tökéletes felhasználói élményt nyújtson, a rendszer sütiket használ. Kérjük figyelmesen olvasd el a sütikre vonatkozó tájékoztató oldalunkat és erősítsd meg, ha elfogadod! Süti tájékoztató oldal