Miért mi?
18 év chiptuning tapasztalat
2006 óta DYNO padon fejlesztünk
Magyarország egyetlen szinkronizálható 4×4 fékpadja
Folyamatos műszeres kontroll az optimalizálás során
Egyedi beállítások
Autóra szabott teljesítmény
Garancia*
Dodge Challenger R/T 5.7 V8 – 372Le Chiptuning
18 év chiptuning tapasztalat
2006 óta DYNO padon fejlesztünk
Magyarország egyetlen szinkronizálható 4×4 fékpadja
Folyamatos műszeres kontroll az optimalizálás során
Egyedi beállítások
Autóra szabott teljesítmény
Garancia*
Gyári | Chiptuning | Különbség | |
LE | 372Le | 390Le | 18Le |
NM | 540Nm | 560Nm | 20Nm |
Motorkód | 5.7 Hemi V8 |
Üzemanyag | Benzin |
ccm | 5654 cm³ |
ECU | Motorola NGC4 |
Több száz Dodge tulajdonos pozitív visszajelzése és értékelése alapján tájékozódhatsz az általunk kínált, optimalizált beállítások minőségéről.
Miben vagyunk mások és mennyivel kapsz többet egy sima chiptuningnál?
Dodge Challenger R/T 5.7 V8 – 372Le chiptuning
Dodge Challenger R/T 5.7 V8 – 372Le – Az optimális erő.
Minden autót egyedileg állítunk teljesítménymérő fékpadon finomra hangolva, a lehető legoptimálisabb teljesítményhez.
OPT – MAX – ECO – egyedi igények szerint
*A chiptuning táblázat adatai tájékoztató jellegűek, általában kevés km-t futott, hibátlan, jó állapotú autóra vonatkoznak. A várható eredmény minden esetben több tényező alapján változik, pl.: motor állapot, induló teljesítmény, kért beállítás, vezetési stílus, stb. A beállítások időigénye függ az adott feladattól, normál esetben kb.2-3 órával kell számolni.* A fogyasztási adatok változása több tényezőtől is függ, mint pl. a vezetési stílus, vagy a környezeti hőmérsékletek és tényezők változása. Ezért a várható fogyasztás csökkenést ezen, rajtunk kívülálló változók nagymértékben befolyásolják!