Miért mi?
18 év chiptuning tapasztalat
2006 óta DYNO padon fejlesztünk
Magyarország egyetlen szinkronizálható 4×4 fékpadja
Folyamatos műszeres kontroll az optimalizálás során
Egyedi beállítások
Autóra szabott teljesítmény
Garancia
Ferrari 488 GTB/Spider 3.9 V8 Bi-Turbo 670Le Chiptuning
18 év chiptuning tapasztalat
2006 óta DYNO padon fejlesztünk
Magyarország egyetlen szinkronizálható 4×4 fékpadja
Folyamatos műszeres kontroll az optimalizálás során
Egyedi beállítások
Autóra szabott teljesítmény
Garancia
Gyári | Chiptuning | Különbség | |
LE | 670Le | 720Le | 50Le |
NM | 760Nm | 850Nm | 90Nm |
Motorkód | F154 |
Üzemanyag | Benzin |
ccm | 3902 cm³ |
ECU | Bosch MED17.3.5 / Bosch MED17.6.9 |
Több száz Ferrari tulajdonos pozitív visszajelzése és értékelése alapján tájékozódhatsz az általunk kínált, optimalizált beállítások minőségéről.
Miben vagyunk mások és mennyivel kapsz többet egy sima chiptuningnál?
Ferrari 488 GTB/Spider 3.9 V8 Bi-Turbo 670Le chiptuning
Ferrari 488 GTB/Spider 3.9 V8 Bi-Turbo 670Le – Az optimális erő.
Minden autót egyedileg állítunk teljesítménymérő fékpadon finomra hangolva, a lehető legoptimálisabb teljesítményhez.
OPT – MAX – ECO – egyedi igények szerint
*A chiptuning táblázat adatai tájékoztató jellegűek, általában kevés km-t futott, hibátlan, jó állapotú autóra vonatkoznak. A várható eredmény minden esetben több tényező alapján változik, pl.: motor állapot, induló teljesítmény, kért beállítás, vezetési stílus, stb. A beállítások időigénye függ az adott feladattól, normál esetben kb.2-3 órával kell számolni.