Isuzu D-Max 3.0 TDI 163Le

Isuzu D-Max 3.0 TDI 163Le Chiptuning

Miért mi?

19 év chiptuning tapasztalat
2006 óta DYNO padon fejlesztünk
Magyarország egyetlen szinkronizálható 4×4 fékpadja
Folyamatos műszeres kontroll az optimalizálás során
Egyedi beállítások
Autóra szabott teljesítmény
Fogyasztáscsökkentés*
Garancia*

 

Milyen elveken dolgozunk:

  • Elsődleges szempont egy tartós, biztonságos beállítás.
  • Célunk, hogy egy jó optimális beállítást kapjon az autód.
  • Nem erőltetünk ki számokat, maradunk a realitások talaján.
  • Figyelembe vesszük autód állapotát, kérésedet.
  • Mindig az adott autóra szabva, nincsenek sablon programok.
  • Folyamatos műszeres kontroll mérések.
  • 4×4 DYNO padon hangolt beállítások.
  • Maximális odafigyelés minden autónál.
  • Chiptuning a legújabb, biztonságos technológiákkal.
Gyári Chiptuning Különbség
LE 163Le 190Le 27Le
NM 360Nm 420Nm 60Nm

 

Isuzu D-Max Chiptuning Teljesítménymérés

 

Motorkód 4JJ1-TCX
Üzemanyag Diesel
ccm 2999 cm³
ECU Transtron 4Jxx

 

A Chiptuning menete lépésről-lépésre. Hogyan készül nálunk egy motoroptimalizálás? A Chiptuning menete lépésről-lépésre. Hogyan készül nálunk egy motoroptimalizálás?

Isuzu D-Max 3.0 TDI 163Le chiptuning érdekel?

Akkor jó helyen jársz!

 

Több száz Isuzu tulajdonos pozitív visszajelzése és értékelése alapján tájékozódhatsz az általunk kínált, optimalizált beállítások minőségéről.

Miben vagyunk mások és mennyivel kapsz többet egy sima chiptuningnál?

  • Számunkra elsődleges fontosságú egy tartós és biztonságos, optimalizált chiptuning beállítás a Te Isuzu D-Max 3.0 TDI 163Le típusodra is.
  • Nincsenek kihelyezett műhelyeink más városokban, mert hisszük, hogy minőségi munkát csak házon belül lehet végezni, külsős alkalmazottak nélkül!
  • 2003 óta több száz Isuzu fordult meg a műhelyünkben és teljesítménymérő fékpadunkon.
  • 2006 óta kizárólag DYNO fékpadon hangoljuk az autókat és hisszük, hogy egy jó beállításhoz ez szükséges.
  • Több ezer Isuzu teljesítménymérésen vagyunk túl, így Magyarországon az egyik legnagyobb mérési tapasztalattal rendelkezünk, ha Isuzu chiptuningról van szó.
  • Optimalizált, azaz egy finomra hangolt chiptuning beállítást kapsz.
  • Nem erőltetünk ki olyan teljesítményt, ami nem reális és nem illeszkedik az autód állapotához.
  • Minden optimalizálás folyamatos műszeres kontroll mérésekkel történik.
  • A beállításokat a legmodernebb 4×4 DYNO teljesítménymérő padon hangoljuk optimálisra.
  • A legújabb műszereket és technológiát használjuk a Te Isuzu D-Max 3.0 TDI 163Le típusod beállítása és programozása során.

 

Isuzu D-Max 3.0 TDI 163Le chiptuning

Isuzu D-Max 3.0 TDI 163Le chiptuning műszeres kontrollal

Isuzu D-Max 3.0 TDI 163Le – Az optimális erő.

Minden autót egyedileg állítunk teljesítménymérő fékpadon finomra hangolva, a lehető legoptimálisabb teljesítményhez.
OPT – MAX – ECO – egyedi igények szerint

*A chiptuning táblázat adatai tájékoztató jellegűek, általában kevés km-t futott, hibátlan, jó állapotú autóra vonatkoznak. A várható eredmény minden esetben több tényező alapján változik, pl.: motor állapot, induló teljesítmény, kért beállítás, vezetési stílus, stb. A beállítások időigénye függ az adott feladattól, normál esetben kb.2-3 órával kell számolni.* A fogyasztási adatok változása több tényezőtől is függ, mint pl. a vezetési stílus, vagy a környezeti hőmérsékletek és tényezők változása. Ezért a várható fogyasztás csökkenést ezen, rajtunk kívülálló változók nagymértékben befolyásolják!