Fékpadon az új generációs MK3 Renault Master 2.3 dci
Gyári adatai :125LE 310NM


Erre a típusra nagyon gyakori a üzemeltetők panasza a gyenge teljesítményre. A fékapdi mérés, nem igazolt túlzott eltérést a gyári állapottól. Az autó megközelítőleg hozta a gyári adatokat. Sajnos a nagy önsúly miatt a 310 Nm kicsit kevés egy teherautó számára.
Dupla kerekes, hosszított kisteherautót a méretei miatt kicsit nehezebb volt, de végül sikerült a fékpadra állítani.
A beállítások és a tesztek után jöhetett a mérés.A gyári állapotban mért érték a teljesítménymérő padon 121 LE és 303 NM, ami egy ekkora méretű teherautónak nem túl sok. A programozásra az új EDC17 vezérlő kiszerelése után került sor.
A módosított program feltöltése után következhetett az újabb kontroll mérés. A végeredmény 151LE és 381NM, ami +30LE és +78NM lett.
A változás nagyon is érezhető lett, az Ügyfél elégedetten távozott. A beállítástól jelentős fogyasztás csökkenést is várunk…Időközben megérkeztek a fogyasztás visszajelzések a chiptuningon átesett Opel Movano és Renault Master (Nissan) típusoktól. A megtakarítás 2-3l/100km, elég jó eredmény lett :-))
Hasonló tapasztalatokról számolnak be az ugyanilyen motorral szerelt Opel Movano tulajdonosai is. Következő tesztünkben egy ilyen típust is fékpadra tettünk. Folyt köv….
Itt pedig a Renault Master 2.3DCI mérési eredményei chiptuning előtt és után. Valamint a teljesítménymérésről készült videó


[nimbus_white_grad_divider margin=”20px”]