Teljesítménymérés a legmodernebb DYNO fékpadok egyikén!

dynoproject

Magyarország egyetlen szinkronizálható 4×4 teljesítménymérő fékpadja!

Pontos, reprodukálható mérések, akár 2000Le+ felett is!

Teljesítménymérés: Dynoproject 4×4 Synchro Dyno.

Magyarország első és eddig egyetlen ilyen 4×4 fékpadja. A teljesítménymérő fékpad különlegessége abban rejlik, hogy ez egy ún. Synchro, azaz szinkronizálható fékpad. Mit jelent ez?
A hajtatlan kerekek is meghajthatók, két kerék hajtású (2WD) autóknál is! Ez azért fontos, mert nagyon sok olyan új autó van már, aminél szükséges, hogy együtt forogjon az összes kerék, különben az autó vészüzemre vált és nem ad rá teljes teljesítményt, így lényegében lemérhetetlenné válik az autó teljesítménye. Ez a modern fékpad ezt teljesen kiküszöböli, lényegében közel olyan körülményeket tudunk teremteni, mintha az autó kint az úton közlekedne. Nagyon sok olyan új 4×4 hajtás is van, amit már csak egy ilyen linkelt SYNCHRO teljesítménymérő padon lehet mérni.

Teljesítménymérő fékpadunkon lehetőség van két- (2WD) és négy kerék (4WD) hajtású, valamint a Haldex rendszerű típusok, pl. VW 4motion, BMW Xdrive, Volvo AWD System, Audi S3, stb…, személy és kisteherautók teljesítmény mérésére 3.5t-ig és a nagy felépítmény sem jelent gondot, egészen 4m magasságig! A hosszított tengelytávú VW Crafter, Sprinter, Ducato, Master, Movano stb… kisteherautó lemérése sem probléma. Bármilyen hosszú autót letudunk mérni, köszönhetően az inverz mérési lehetőségnek!

A legmodernebb 4WD hajtások is lemérhetők, amelyek teljesítménymérése más fékpadon nem lehetséges!

A fékpadon mérhető teljesítmények:

Max sebesség: 300 km/h
Teljesítmény: 2000+-> Le (1000+ tengelyenként)
Nyomaték a kerekeken: 2600+-> Nm (1300+ tengelyenként)

A görgők bordázottak, a legjobb tapadás érdekében.
A menetszélről, a hűtésről 2 x 28.800, azaz 57.600 m3/h ventilátor gondoskodik, de ha ez nem lenne elég, akkor rendelkezésre áll még egy 25.000 m3/h ventilátor is.

2000+

Lóerő (Le)

2600+

Nyomaték (Nm)

300

Sebesség (km/h)

57600

Szélcsatorna (m3/h)

Teljesítménymérés árak

Chiptuning Fogyasztáscsökkentés

Kétkerék hajtás

2WD

Főtengely teljesítmény

0-120 Le 15.000Ft
120-200 Le 17.000Ft
200-400 Le 20.000Ft
400-600 Le 30.000Ft
600+ Le 35.000Ft

2WD

Négykerék hajtás

4WD

Főtengely teljesítmény

0-200 Le 20.000Ft
200-400 Le 25.000Ft
400-600 Le 30.000Ft
600+ Le 40.000Ft

4WD

Egyéb opciók:

+

SYNCHRO (Lynk) felár +5.000Ft / egyes 4WD hajtások esetén szükséges a a szinkronizált görgő kapcsolat. A teljesítménytáblázaton felül fizetendő!

Hosszított, magasított felépítményű kisteherautók 4m magasságig, ill. lakóautók, lakóbuszok:  20.000Ft

DYNO pad bérlés

Kezelővel

A teljesítménymérő pad bérlése óránként: 35.000Ft-60.000Ft A fékpad kihasználtságától és terhelésétől függően!
Egy óra után, minden megkezdett félóra: 15.000Ft-30.000Ft
(A táblázatokban szereplő árak áfa nélküli árak!)

Inverz teljesítménymérési lehetőség! Így lényegében akármilyen hosszú autót letudunk mérni!

mercedes_sprinter_211cdi_dyno_chiptuning
BMW M4 Chiptuning
Mercedes GT 43 AMG
Lakóautó Teljesítménymérés Lakóbusz DYNO

Kinek ajánljuk a teljesítménymérést ?

Teljesítménymérés Chiptuning / Optimalizálás esetén, a módosítás előtti és utáni teljesítmény mérésére. Nem kell “érzésekre hagyatkozni” a teljesítménymérő pad a tényeket közli, a mérések egymásra vetíthetőek, így grafikusan is látható a különbség. Ajánlott a chiptuning előtt is leméretni az autót, mivel ha csak utána méreted le, abból nem tudod meg a teljesítmény növekedés mértékét, mivel a tapasztalat az, hogy általában fölötte, vagy alatta van a valós teljesítmény a gyári adathoz képest.

Teljesítménymérés javítás esetén a javítás előtti és utáni teljesítmények dokumentálása. Egy teljesítmény görbéből elég sok minden kideríthető. Hol adja le a nyomatékot, mekkora a maximális teljesítménye? Mennyivel marad el a gyári adathoz képest.

Teljesítménymérés állapot felmérésre. Az autó hozza-e az elvárt teljesítményt?

Menetszimulációk elvégzése. Egyes hibák csak menet közben jelentkeznek, melyet utcai körülmények között nehéz vizsgálni a balesetveszély miatt. Terheléses görgős padunkon, bármilyen szimulációt eltudunk végezni, pl. tartós hegymenet szimulálása.

Teljesítményérő pad használata versenyautók beállítása esetén. Különböző terhelések között.